محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

69. مادرانه های من برای تو:

1392/4/25 15:31
نویسنده : مامان سعیده
309 بازدید
اشتراک گذاری

مادرانه های من برای تو:    

زیبای من !

 ماه تابان من !

 به سرعت برق و باد گذشت .

 چه چیـــــز ؟!

 همین ١٠ ماه عمری که از خدا گرفته ای را می گویم ...

 

همین ١٠ ماه  و  ٤  روز ...

  

 خداوند را هزاران هزار مرتبه شــــکر .

شکر بابت سلامتی ات .


شکر بابت مهـــربانی ات .


شکر بابت این  ١٠ ماه ...


شکر بابت این روزهای شیرین و خاطره انگیزی که برایمان خلق می کنی .

 اصلا"هر چه خدا را شاکر باشم برای تو باز هم کم است

  ناچیز است ...

 

سلامتی را برایت آرزو می کنم عزیز دل مادر .

این بزرگترین آرزوی من برای توست .

 


مبارک ات باد ١٠ ماهگی ات گل خوش بوی من .

 

دوســــتـــــتــــــ دارمـــ .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی ارمیا
26 تیر 92 9:56
تبریک میگم عزیزم . انشالله همیشه سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادر بزرگ شی و شاد باشین .
راستی کوچولوی ناز شما دقیقا 4 روز از پسر من بزرگتری


ممنونم عزیزم. انشاا... پسر شما هم سالم و سلامت باشه.