محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

85. دوست داشتن هدیه الهی:

1392/5/24 17:40
نویسنده : مامان سعیده
217 بازدید
اشتراک گذاری
دوست داشتن هدیه الهی:
 

 اگر فقط يك اپسیلن از آنچه كه من دوستت دارم ،

 دوستم داشته باشي ،

مرا بس است .


حال بگو بدانم كه يك اپسیلن ِ بینهايت ، چقدر ميشود ؟

 

 ميداني ؟!
 


 راستي ، محمدطاها جان  !
 

چه حالي داري ، از اينكه اين همــــــــه دوستت دارم ؟!

 

راستش را بگو ...

 

گل پسر در حال کنجکاوی:

 

 .

 

عزیز دلم وقتی خواب بودی کنار چشمت رو پشه کنده.

 .

 

.

 ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرمان
23 مرداد 92 15:57
وایییییییییییییییی سعیده جون من الان دیدم که دقیقا تاریخ تولد محمدطاها عزیزم با آرمان یه روزه!!!!

خیلی جالبه و خیلی خوشحال شدم....

راستی گلم تاریخ تولدشو اشتباها 92 تایپ کردی......درسته؟

پسر نازتو ببوس از طرفه من.




ممنون عزیزم. جالب تر از اون اینکه ساعت تولدشون هم یکی هست. ساعت 10 صبح.