محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

212. عکسهای جدید:

1393/5/3 12:50
نویسنده : مامان سعیده
732 بازدید
اشتراک گذاری

 حدود 4 - 5 ماه هست که از حموم بدت اومده بود و به سختی همراه با گریه حموم میرفتی اما خدارو شکر 2 هفته ایی هست که  رابطه ات با اب بازی خوب شده و روزی نیم ساعت میبرمت تو حموم خوب بازی  میکنی.

 

 

اینقدر رابطت خوب شده که تو حیاط خونه عزیزجون روزی 3 - 4 بار اب بازی میکنی.

گل پسر در حال شستن لباسش:

اینجا داری نافت رو میشوری:

 

گل پسر و تماشای تلویزیون :

 

 

 ببین چقدر با دقت تلویزیون نگاه میکنی:

 

 

 

یکی از بازیهامون تولد بازیه که هی شمع روشن میکنم و شما فوت میکنی.

بازی بعدش خونه سازی با کبریتهاست که خیلی دوست داری.

 

 

 

 

اینجا یک خونه بزرگ برات درست کردم که ماشینهات رو توش پارک کنی :

 

حالا داری یکی یکی میاریشون بیرون:

 

بازی دیگه درست کردن سرسره با پشتی برای ماشینهات . البته بعد از 2 - 3 بار که ماشینهات سر خوردن میگی من من  یعنی منم سر بخورم و خیلی دوست داری. اون پشتی طفلک هم وسطش  تو رفته .

خونه عزیز جون:

 

 

دندو   دندون                                                        

باباجو   بابا جون

مامان جو  مامان جون 

ب بو ب بو  صدای امبلانس و ماشین پلیس     

 

راستی مامان جون بوس صدا دار هم یاد گرفتی و وقتی بوس میکنی میخوام درسته قورتت بدم.  

وقتی لباسها رو تا میکنم میگی کدوم لباس مال کی هست. قربون این تمرکزت بشم.

         

بقیه ادامه مطلب:

با بابایی یکسری بازی فکری و کتاب برات گرفتیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته این یک کم برات زود هست که فعلا بازی نمیکنیم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)