محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

216. بازی های گل پسری:

1393/5/22 1:55
نویسنده : مامان سعیده
520 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی کارهای خطرناک میکنی و یکسره میری روی مبلها و میگی دو  دو  ده . مثلا داری شمارش میکنی.

 

 

راستی مامان جون بس که اب بازی کردی بالاخره هفته پیش سرماخوردی و مجبور شدم کمتر بزارم اب بازی کنی برای همین هرموقع دستشویی میکنی که میخوام بشورمت  طبق معمول میگی مامان جیش که به بهانه شستنت بری اب بازی کنی برای همین بعد از چند ثانیه اب بازی میگم زود باش که الان اب سرد میشه و بعد اب رو سردش میکنم که خودت میگی مامان اب دردشده و زود میای بیرون. قبلا که اب رو داغ میکردم بیرون نمیومدی حتی بدنت از شدت داغی اب قرمز میشد اما باز هم میگفتی اب بازی برای همین مجبور شدم از اب سرد برای بیرون اومدنت استفاده کنم.

 

یکسره دوست داری سوار ماشینت بشی و راهت ببریم تا الان چند بار طنابش پاره شده و این دفعه عزیزجون چند تا طناب نازک رو بهم بافتن که زخیمتر بشه و دیرتر پاره بشه.

 

درحال بکسل کردن ماشینت :

 

 

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب بروید:

راستی مامان جون شنبه 18/ 5 / سالگرد ازدواجمون بود و امسال بابایی بهم  پول داد که هرچی دلم خواست بخرم منم که فقط با خرید برای شما گل پسر شاد میشم و حدود350 هزار تومان برات کتاب و بازی فکری و اسباب بازی و ماشین فلزی و... خریدم و اما هنوز همش رو بهت ندادم

 

این بازی رو خیلی دوست داری هم پازل هست هم نخ کردنی و هم شناختن همرنگها 

 

چون علاقه زیادی به حیوانات و کندن برچسبها داری این طرح حیواناتش رو برات خریدم که چند بار مصرف هم هست

قربون این طرز نشستنت شیطون بلا ی مامان

بار زدن لوبیاها توسط ماشینهای باری گل پسر

اینجا دستات رو زیر لوبیاها قایم کردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهره
24 مرداد 93 11:25