محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

227. کارهای گل پسر و رویش ششمین دندان کرسی :

1393/9/3 16:48
نویسنده : مامان سعیده
409 بازدید
اشتراک گذاری

توی این ماه کلمات بیشتری رو عنوان میکنی و حدودا 99درصد کلمات رو میگی. 

 

جمله هایی که میگی :

مامان الو بردار .  بابا اومدی . عزیز بیا اوتاق من . من بلدم . در کل هر کاری که میخوایم انجام بدیم میای ازمون میگیری و میگی من بلدم ... .

 

علاقه شدید به پوشیدن دمپایی بزرگ تر ها.

 

گمز      قرمز

قب     قلب

دماخ   دماغ 

ابو      ابرو

بی ابد  بی ادب

ت بیت تبلت

پت کردن   پرتات کردن( دوست داری همه چیز رو پرتاب کنی و به من نگاه میکنی و میگی مامان پت)

اغال    اشغال

اوراخ     سوراخ

اموش    خاموش

اوشن     روشن

اداس     ادامس

چراخ راهمنایی    چراغ راهنمایی

اوتاق    اتاق  و... .

 

 

جوانه زدن ششمین دندان کرسی در  26   ماه و 18  روزگی

  مبارک باشه یکی یک دونه من.

(پایین _ سمت راست)

http://s1.picofile.com/file/7922498274/1111111111111.png

پسندها (2)

نظرات (2)

دوستداران محمدطاها
2 دی 93 17:41
سلام سعیده خانم خوبین؟خانواده خوبی؟بابا یه فکری هم به حال ما بی وایبری ها کنید چرا عکس های محمدطاها رو تو وبلاگش نمیزارین
مامان سعیده
پاسخ
سلام . ممنونم.سیستمم خراب بود . انشاا... میزارم.
مامان فاطمه
25 فروردین 94 15:54
سلام سعيده جان خوبي يه فكري هم بكن . جوابهامو نميبينم.
مامان سعیده
پاسخ
سلام خانمی . ممنون.