محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

230. بازی و شیطنت های گل پسر: (ماه گذشته)

1393/10/20 16:07
نویسنده : مامان سعیده
607 بازدید
اشتراک گذاری

بازی با خمیر :

این بازی رو خیلی دوست داری و  خمیر رو بشکل ماهی و  مار و ستاره دریایی درست میکردی و با  نی  شکارشون میکردی.

 

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید:

 

گل پسر در حال تاب دادن ماشین بوسیله شیلنگ

 

 

چون بابایی بعضی وقتها میزاردت رو شونه هاش تو هم ارش رو روی شونه هات سوارش کردی

من عاشق این تمرکزتم یکی یک دونه من

 

در حال شکار ستاره دریایی

اینجا ماشین و درخت هم درست کردیم

 

گل پسر مشغول هواگیری رادیاتورها

ماه قبل تصمیم گرفتم که از پوشک بگیرمت و وسایل تشویقی هم زیاد برات گرفته بودم از شکلات و شمع و ماشین و بادکنک و اسباب بازی و...  . و

اولش خوب پیش رفتی اما متاسفانه همکاری نکردی با اینکه هر 10 _15 دقیقه میبردمت دستشویی اما  7 ساعت خودت رو نگه داشته بودی .بمحض اینکه  میاوردمت بیرون جیش میکردی. برات شمع گذاشته بودم که بعد از هر دفعه فوت کنی و به تعداد روزها تعداد شمعها زیاد میشد اما متاسفانه تو همین 2 روز کل خونه رو ابیاری کردی و منم خیلی بهت فشار نیاوردم و دوباره مای بی بی ت کردم

 

وسایل تشویقی

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهره
21 دی 93 15:40
افرین به این گل پسر بازیگوش ماشالله بزرگ شده
مامان سعیده
پاسخ
ممنونم زهره جان.