محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

224. بیست و پنجمین ماهگرد مغز بادام و مسافرت:

1393/7/21 7:47
نویسنده : مامان سعیده
967 بازدید
اشتراک گذاری

مغز بادامم تولدت مبارک .

 

1 ماه دیگر هم با تو گذشت ، مثل آب خوردن !
و تو شدی 25 ماهه ای عزیــــــز و دلربا .

 

عزیز بودی ، دلربا هم !
عزیز تر شدی ، دلربا تر !


 

پسرک زیبا روی من !
 

در این 25 ماه ، تو لبریز بودی در تمام لحظه های من .
در فضای خانه ، در هوا ، در زمین ، آسمان ...

 


ممنون از بودنت .

 

مبارک باشد 25 ماهه شدنت ، 2 سال و 1 ماهه شدنت .

دوستت دارم زیباترین مخلوق ِ زمین !
 
 
 
 

_گل پسری بخاطر این وابستگیت فکر نمیکردم که بتونم از خودم جدات کنم اما از وقتیکه خوابت رو جدا کردم هر دوتامون راحت شدیم و فقط تا صبح یکی دو مرتبه صدام میزنی که بیام کنارت تا خوابت ببره.

 

_خدارو شکر همچنان به کتاب علاقه داری و وقتی کتابهای می می نی رو برات میخونم اینقدر غرق در موضوعش میشی که بخاطر مشکلات می می نی گریه میکنی.(که مثلا توپش گم شده و یا ...)

 

_چون چند بار تو خونه باهات دکتر بازی کردم دیگه از دکتر نمیترسی. هفته پیش که رفتم دکتر برای چکاب خودت وارد اتاق شدی و اروم بودی اما دفعات قبل تا چشمت به مطب میفتاد دستمون رو میکشیدی و میگفتی دردر که یعنی دکتر نریم.

 

 

_دایره لغاتت خیلی وسیع شده و هرچیزی که میشنوی به زبون خودت تکرارش میکنی.

جوباب  جوراب

اوبوس  اتوبوس

اوفاد    افتاد

پاچه   پارچه

حویه   حوله

مگس گوش  مگس کش و... .

وقتی کار اشتباهی انجام میدی سریع میگی مامان  مزت   یعنی معذرت .

 

 

بیست و پنجمین ماهگرد مغز بادام با عید غدیر مصادف شد.

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید:

 

 

 

کمک کردن گل پسری

 

 

 

 

                

 

 

   

 

مثل مامان جون نشستی

 

 

 

بلال هم دوست داری

                                            

بقول خودت که میگی مامان من نه نه اقو: یعنی من نی نی کوچولو شدم

 

محمدطاها و علی و بیتا

 

 

 

دیگه مامان جون کارهای خطرناک میکنی و روی اسبت می ایستی و میپری پایین . بقول خودت میخوای دو  ده کنی. همون شمارش

 

این هم کادوی تولد عمه هاجر

و حالا بازی با باباجون

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

آرنیکا
27 مهر 93 11:58
با سلام خدمت مامانی و بابایی من یه وبلاگ با عنوان طراحی و روتوش عکس درست کردم که با هزینه خیلی پایین اینکارو انجام میدم خوشحال میشم از نمونه کار ها دیدن کنید با تشکر آرنیکا
مامی پدرام فینگیل
27 مهر 93 20:36
سلام عزیزم چطوری با گل پسر خوش میگذره ماشاله حسابی مرد شده.راستی وبلاگم و درست کردم.
مامان سعیده
پاسخ
سلام خانمی . ممنون.