محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

محمدطاها موقشنگ

225. سوم محرم و رفتن به طبس:

1393/7/21 9:11
نویسنده : مامان سعیده
439 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری  فرداشب میخوایم بریم طبس.

طبق معمول هرسال عاشورا اونجا هستیم و امسال هم زودتر میریم تا به روضه های مامان جون برسیم.

کارهای گل پسر:

چندشب پیش که با  بابایی شام رفتیم بیرون طبق معمول برای شما سیب زمینی گرفتیم و برای خودمون هم پیتزا سفارش دادیم . مشغول خوردن سیب زمینی هات بودی که برامون پیتزا اوردن. با دیدن پیتزاها سریع سیب زمینی هارو کنار کشیدی و گفتی انا پیزا من ، اقا انا پیزا من . من و بابا که از حرکت شما خندمون گرفته بود . هرچی پیتزای خودم رو میزاشتم جلوت میگفتی انا مامان و به طرف خودم هول میدادی و بعد اشاره میکردی به اقا و میگفتی اقا انا پیزا من و میخواستی پیتزا سفارش بدی.

 

 

وقتی یک چیزی میخوای که دستت بهش نمیرسه میگی مامان علی مولا یعنی بلند بشیم بریم برات بیاریم.

 

 

دوباره ارایشگاه:

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل پسر و خیاطی: داشتم دکمه های لباست رو محکم میکردم که اومدی و نخ و سوزن و قیچی رو ازم گرفتی

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامی پدرام فینگیل
16 آبان 93 2:56
سلام سلام به گل پسر خیاط حسابی اقا شدی ها؟؟سعیده جون ممنون از راهنماییت.